Telefonie – VoIP

Besparen op telefoniekosten en toch meer functionaliteit, flexibeler en bovendien meer zekerheid?
QA-ICT levert zakelijke VoIP-telefonie: telefonie via het internet voor bedrijven. Van de telefoonnummers tot de telefoonlijnen en vele aanvullende functionaliteiten. Tevens bieden wij een uniek concept aan waarmee wij uw mobiele telefoon volledig kunnen integreren in uw telefooncentrale. Zo hoeft u nooit meer een telefoongesprek van uw (potentiele) klant te missen.

De telefonie oplossing die QA-ICT aanbied wordt geleverd vanuit de Cloud. Cloud telefonie is flexibel en plaats onafhankelijk. Telefonie in the cloud noemen we ook wel hosted VoIP. Dat betekent dat u gebruik maakt van een stukje van ons telefonieplatform. QA-ICT verzorgt het onderhoud, de upgrades en back-ups. Het enige dat u hoeft te doen is uw toestel aansluiten op uw internetverbinding en zelfs dat nemen wij uit handen. Heeft u een eigen VoIP- of IP-centrale? Dan kunt u een VoIP-trunk afnemen bij QA-ICT om toch te besparen op belkosten!

Zie hieronder een samenvatting van de mogelijkheden:

 

De VoIP oplossing van QA-ICT (Hosted telefonie)

Dankzij VoIP, het bellen via internet, hoeft u de centrale telefonieapparatuur niet meer in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Managed Voice van QA-ICT is de oplossing. Met onze hosted telefonie oplossing Managed Voice maakt u gebruik van onze innovatieve telefooncentrales, die QA-ICT heeft gestationeerd op goed beveiligde centrale locaties.

 

 Nieuwste faciliteiten

Met Managed Voice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden hiervan zijn slimme functies zoals Interactive Voice Response, Wachtrijen, (groeps)extensies en Unified Messaging.

 

 Vaste vergoeding per werkplek

Tegen een vaste vergoeding per werkplek maakt u gebruik van onze moderne telefooncentrale en alle unieke faciliteiten. U weet dus precies waar u aan toe bent en u voorkomt onverwachte kosten.

 

 Vanaf 1 user

Alle diensten van QA-ICT zijn vanaf 1 gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies die QA-ICT biedt voor iedere gebruiker beschikbaar. Zo betaalt u nooit extra voor aanvullende profielen.

 

 Vestigingen koppelen

Heeft u meerdere vestigingen? Met Managed Voice Van QA-ICT worden deze eenvoudig aan elkaar gekoppeld waardoor u bespaart in tijd en investering.

 

 Onderling gratis bellen

Een aanzienlijk deel van alle gesprekken wordt tussen collega’s onderling gevoerd. Ook als u meerdere vestigingen heeft maken deze deel uit van hetzelfde telefonienetwerk. Hierdoor bellen alle medewerkers onderling kosteloos.

 

 24/7 maximale betrouwbaarheid

Onze technische specialisten waken 24/7 over uw telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd, zonder dat u of uw klanten hier iets van merken.

 

 Hotdesking, overal bereikbaar

Als u gebruik maakt van flexibele werkplekken, is Managed Voice een uitkomst. Uw medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg.

 

 Vast-mobiel integratie

Wilt u in de toekomst uw mobiele telefonie bij dezelfde leverancier onderbrengen? Bij onze mobiele oplossing Managed Mobile wordt uw hosted voice omgeving volledig geïntegreerd met uw mobiele telefoon waardoor alle Managed Voice functies beschikbaar worden op uw mobiel.

 

 Plug & Play

Alle toestellen van Yealink, Aastra en Gigaset zijn geautoprovisioned met Plug & Play. Makkelijker kunnen wij het niet maken.

 

 Onbeperkt vast bellen

Belt u veel met uw vaste toestel? Managed Voice Unlimited is de add-on voor Managed Voice waarmee u onbeperkt belt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, voor een vast aantrekkelijk bedrag per maand.

 

 CRM-integratie

Contact Connect biedt CRM- en ERP-integratie met vrijwel ieder denkbaar systeem voor meer efficiëntie en klantvriendelijke service. U profiteert van slimme functies zoals nummer- herkenning via een pop-up notificatie, click-to-dial en select-to-dial.