Helpdesk

Geen ICT-er  in uw organisatie? Of de ICT wordt te complex en er ontstaan incidenten waardoor u of uw medewerkers (tijdelijk) niet kunnen werken? QA-ICT kan u helpen door snel hulp te bieden. Wij leveren systeembeheer op afstand. Dit betekent dat wij op afstand met u kunnen meekijken en zodoende snel incidenten kunnen oplossen.

ICT Monitoring: ICT is belangrijk binnen elke organisatie en dagelijks treden er kleine verstoringen op als bijvoorbeeld een printer die niet goed werkt of uw e-mailprogramma functioneert niet zoals u verwacht. Voor dit soort verstoringen staat natuurlijk onze helpdesk paraat om u direct van dienst te zijn. Echter is voorkomen beter dan genezen. Met de QA-ICT monitoring en beheer dienst monitoren wij uw systemen 24×7, mocht er een verstoring optreden reageren wij direct en verhelpen de verstoring veelal voordat u daar iets van merkt. Een greep van werkzaamheden die wij voor u uitvoeren binnen deze dienst:

  • Monitoring op uitvallen van netwerkverbindingen, websites en servers
  • Monitoren op werking van uw hardware
  • Updaten en bijhouden van uw anti-virussoftware
  • Uitvoeren van systeemupdates
  • Controle op uw back-ups

Voor een vaste vergoeding per maand doen wij ook uw complete systeem en netwerkbeheer uit handen nemen. Dit betekent dat wij de back-up voor u kunnen controleren, updates en patches installeren op uw computersystemen en hierover rapporteren. Bovendien hebben wij een helpdesk die tijdens kantoortijden beschikbaar is voor al uw ICT vragen!

Neem contact op met ons via info@qa-ict.nl of bel 0341 759555. Onze helpdesk kan u direct te woord staan en u vragen om onderstaand logo aan te klikken om direct ondersteuning  te krijgen.

 

Klik hier voor remote ondersteuning

Klik hier voor remote ondersteuning