Teamleider Servicedesk

Wij zoeken per direct een teamleider servicedesk!

Ben jij een ambitieuze teamleider servicedesk met enkele jaren ervaring in support ? En ben jij op zoek naar een volgende stap? Zoek jij een veelzijdige functie met zowel on-site als remote support waarbij ook een stukje sales van toepassing is? Reageer dan snel om in aanmerking te komen voor deze functie!

Wij zijn in de afgelopen jaren enorm gegroeid. Om onze kwaliteit te borgen, maar ook verdere groei te realiseren gaan we uitbreiden. Dagelijkse aansturing van de servicedesk en communicatie naar onze relaties, maar ook de handen uit de mouwen hoort bij jouw dagelijkse activiteiten.  Natuurlijk weerhoud jij je er niet van om ook commerciële activiteiten op je te nemen om samen verdere groei te realiseren. Op termijn kan je intern doorgroeien naar bijv. bedrijfsleider.

Dagelijkse werkzaamheden zijn:

  • Op orde houden van de teamplanning
  • Communicatie met klanten inzake werkzaamheden
  • Telefonisch oplossen van incidenten op Windows, Apple en Linux systemen
  • Onderzoek naar nieuwe ontwikkelingen en deze uitproberen
  • ICT onderhoud van grote diversiteit aan systemen en omgevingen
  • Rapporteren aan klanten
  • Installeren en uitleveren van nieuwe systemen en omgevingen
  • Op locatie gaan bij klanten voor diverse werkzaamheden

Profiel van kandidaat

  • HBO werk- en denkniveau
  • Communicatief vaardig
  • Servicegericht / Klantgericht
  • Ervaring in kantoor- en productieomgeving
  • Kennis van incident- en probleem management
  • Ervaring met Servicemanagement
  • Snel kunnen schakelen
  • Stressbestendig
  • Rijbewijs

Wat we jou kunnen bieden?

  • Een leuke, informele, maar zeer leerzame werkomgeving
  • Vanaf dag 1 veel vertrouwen
  • Flexibele invulling van je uren met ontzettend veel vrijheid
  • Een passend salaris

Durf jij dit aan? Bel 0341 759 555 of mail  info “at” qa-ict.nl en maak direct een afspraak! Kijk voor meer vacatures op http://www.qa-ict.nl/vacatures/